Mert a biztosítási kárrendezés nem bonyolult, a kártérítés kiszámítása sem. Mégis miért van sok elégedetlen károsult a kárkifizetés után?
A tapasztalat az, hogy egyre kevesebb károsult elégedett a biztosítási kárrendezés kimenetelével! Hát még a kártérítés összegével!
Akár a hosszát, akár az összegét nézzük, igaz a fenti állítás.
A jelenlegi pénzügyi helyzet arra kényszeríti a biztosítókat, hogy meghúzzák a nadrágszíjat a kárkifizetés során. Ezt, többek között a kártérítési összegek csökkentésével tudják megtenni.
Figyelmesen nézze meg az alábbi két grafikont!
Az első a biztosítóknak a vagyonbiztosításból származó bevételét (díjbevétel) és a károkra kifizetett összeget (kárkifizetés) mutatja. Jól látható, hogy 2008-ig egy, az inflációnak megfelelő emelkedés látható. Ekkor a lendület megtörik. A biztosítók díjbevétele csökkenni kezdett. Ezért csökkenteni kellett a kártérítés összegét is.
A összes kifizetett kártérítés 2011-ben körülbelül a 2003-as szintre csökkent vissza, holott az árak nőttek.
A második grafikon a gépjármű-felelősségbiztosításra vonatkoztatva mutatja ugyanezt. Itt még nagyobb a visszaesés!
Itt, 2011-ben, az összes kárkifizetés a 2001-es szintre esett vissza.
Nos, ez az Ön kárrendezési problémájának az alapja!
Egyszerűen, a biztosítóknak kevesebb a bevétele és emiatt csökkenteni kell a kárkifizetés nagyságát is.
Erre az a megoldás, hogy a biztosítási kárrendezés során segítséget vesz igénybe.
Ezek közül két esetben tudunk Önnek segíteni. A személyi sérülés és a tűzkár ügyekben.
A személyi sérüléses kárrendezés során elengedhetetlen a biztosítási, társadalombiztosítási, jogi, esetleg a közlekedési jogi és a gépjármű károk ismerete.
A tűzkárok rendezéséhez jó, ha valakinek vannak biztosítási, építőipari ismeretei, és nem árt, ha ért az ingóságok értékeléséhez is.
Emellett mindkét kártípusnál a biztosítási kárrendezés során olyan szabályok játszanak szerepet, amelyek ismerete nélkül kevésbé lehet sikeres a kárrendezés, kevésbé lehet megfelelő a kártérítés összege.
Milyen módon nyújtunk Önnek segítséget?
> |
Legelőször elmondjuk Önnek, hogy mire számíthat a kárrendezés során. |
> |
A biztosítási kárrendezés teljes folyamatát lebonyolítjuk. |
> |
Minden levelet megírunk Ön helyett. |
> |
Tartjuk a kapcsolatot a biztosítóval. |
> |
Mindig tudni fogja, éppen mi történik. |
> |
Csak egy jogászunkkal kell kapcsolatot tartania, aki elérhető. |
Írjon nekünk, ha a személyi sérülés, vagy tűzkár történt Önnel, vagy a családjában.
Írjon nekünk, ha kérdése van!
Írjon nekünk, ha kérdése van biztosítási kárrendezés miatt, és nem tudja a választ.
2014-01-07